FANDOM

Titus Mede III - syn i spadkobierca cesarza Titusa Mede II, po jego zamordowaniu cesarz Tamriel, poniewarz wciąż jest nie pełnoletni (ma 10 lat) władza spoczywa w rękach Rady Cesarstwa.

HisoriaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Titus Mede urodził się 191 roku Czwartej Ery jako jedyny syn i spadkobierca Titusa Mede II cesarza Tamriel. Po ukończeniu pięciu lat został oddany pod opiekę i wychowanie do młodej 18 letniej czarodziejki Alys Normel z którą się zaprzyjaźnił. Dzieki staranemu wykształceniu ma dużą wiedzę na temat historii, polityki, oraz magi.

Cesarz TamrielEdytuj

Po śmierci ojca Titus Mede II zamordowanego przez Mroczne Bractwo, 10 letni Titus zostaje koronowany na cesarza Tamriel, jako Titus Mede III, ponieważ jest jeszcze nie pełnoletni władzę w cesarstwie przejmuje Rada Cesarstwa, jednak młody cesarz i jego rada musi się zmierzyć się z wieloma przeciwieństwami, albowiem pretensje do tronu wysuną jego kuzyn Awent Vicci która zbiera poparcie i armię w Wysokiej Skale, tym czasem osłabione po wojnie domowej i cudem utrzymane Skyrim nie może wesprzeć młodego cesarza, a połowa Cyrodiil woli dojrzałego i doświadczonego wojownika niż młodego cesarza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki