FANDOM

Fairuse-icon.png
Zawartość została umieszczona na The Elder Scrolls Fanon Wiki zgodnie z zasadami dozwolonego użytku. Zawartość jest kopią nie istniejącej już strony Elita Redoranu

Opowiadanie Siomilara - Prolog - wielka przygoda wśród Telvannich, autorstwa Siomilar'a.

Treść Edytuj

Opowiadanie Siomilara: Prolog
Prolog

Opowieœść zaczyna się w Sadrith Mora stolicy wielkiego rodu Telvanni.
Był deszczowy dzień padało już od tygodnia młody Telvanni imieniem Anuril Sarlactan szedł spokojnie do Anis Seloth alchemiczki po miksturę wyleczenia z choroby dla dziadka. Mając przy sobie 15 smoków kupił miksturę, wracając zobaczył coœ dziwnego człowiek ubrany w jakiœ płaszcz rozmawiał z kimœ odzianym w kośœcianą zbroje.Nagle rozmowa się urwała postać zrzuciła z siebie płaszcz a następnie obaj wypowiedzieli zaklęcie i zniknęli. Anuril wziął płaszcz i wrócił do domu.W domu dał miksturę dziadkowi i pokazał mu płaszcz. Nagle staruszek zerwał się i wziął Anurila do osobnego pokoju i się zapytał:
-Skąd to masz?
Wiec opowiedział historię.
-Ach więc mogłeśœ widzieć kogoœ z Morag Tong. Oni noszą takie stroje a póki co musisz być przygotowany. Mieszkamy tutaj od œśmierci twoich rodziców a dziśœ nauczę cię czarów, które się nam przydadzą.
Przez cały wieczór Anuril uczył się porażenia.Potem poszli spać jednak w nocy obudził się słyszał kroki... nagle jego oczom ukazała się postać odziana na czarno z sztyletem w ręku.Rzucał zaklęcie kiedy nagle piorun uderzył w postać.Usłyszał głos:
- Szybko ubieraj się i pakuj.
- Ale dlaczego?
- Nie dyskutuj tylko się pakuj musimy jak najszybciej opuścić Sadrith Mora.
Nie znał dziadka od tej strony zawsze był spokojnym staruszkiem a teraz ocalił mu życie. Ubrał się i spakował. Nie mógł pójść jak sprawy mogły nagle się aż tak zmienić.Szli do Gildii Magów dziadek załatwił sprawy i obaj zostali przeteleportowani do Balmory. Stamtąd udali się do stoiska łazika.Wiózł ich do Suran. Tam udali się na północ stali przed wejœściem do kaplicy kultu daedr w Bal Ur. Weszli w śœrodku stało 2 orków rzucili się na Anurila i dziadka. Jednak ten wyciągnął czarny sztylet i ciął szybko pierwszy i drugi ork padli na ziemie. Zeszli na dół po czarnych schodach.Tam spotkali starego Bretona i paru orków dziadek rzucił zaklęcie i orkowi zginęli breton w ogóle nie poczuł ognistej kuli. Breton i dziadek podali sobie ręce.
- Miło cię widzieć Ethran - powiedział Breton
- Ciebie też Filnar - odpowiedział dziadek
- Czy ktoœ mi wreszcie powie o co tu chodzi? - Zapytał Anuril
- A więc dobrze.Widzisz uważam że nadeszła godzina przebudzenia.
- Ale przecież Nerevaryjczyk pokonał już Dagoth Ura!
- Tak ale tu chodzi o coœ innego... zresztą i tak nie zrozumiesz.
- Powiedz.
- Nie.
- Ale...- zanim zakończył przerwał mu Ethran
- Zamknij się od dzisiaj będziemy tu mieszkać bo to jedyne miejsce gdzie nas nie wytropią. Musimy cie wtajemniczyć do organizacji zwanej Piekłem. Nazwanej tak ponieważ nasi członkowie... może kiedy indziej. Ale posłuchaj teraz twoim mistrzem będzie Filnar. Będziesz wykonywał jego rozkazy co do joty. A póki co przeœpij się przed tobą zapowiada się długi dzień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki