FANDOM

Kintyra Berne - cesarsko - dunmerska potomkini rodu Septimów oraz wampirzego rodu Berne córka księżniczki cesarskiej Aurelii Septim oraz Karla Bernea, siostra Joanny Berne oraz Martina Berne. Urodziła się jako pierwsza z Wampirów Słonecznych, (jej matka i mąż przeżyli ewolucje).

Podobnie jak ojciec i matka nie angażowała się w sprawy wielkiego świata, jej pasom był jednak nauka, a konkretnie magia iluzji.

Pochodzenie Edytuj

Kintyra jest pół cesarską a pół dunmerską kobietą, od strony matki Aurelii pochodzi z dynastii Septimów, przeciw w jej żyłach płynie stara krew smoczego dziecięcia, od ojca wywodzi się ze znamienitego wampirzego rodu dunmerów Berme.

Dzięki złączeniu się genów Smoczego Dziecięcia oraz czystej wampirzej krwi klanu Berne, powstał nowy unikalny gen, oraz nowa rasa.

Historia Edytuj

Młodość Edytuj

Kintyra urodziła się na Zamku Spokoju w Wysokiej Skale, jako córka księżniczki cesarskiej Aurelii Septim oraz Karla Bernea, narodziła się 427 roku 3E razem ze swoją bliźniaczą siostrą Joanną Berne. Przez cały okres 3 ery oraz połowie 4 Ery Kintyra mieszkała razem z rodziną, i wychowywała się na zamku razem z rodzeństwem Joanną i Martinem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki