FANDOM

Dusilthur To smok, prawowity właściciel maski Konahrik i pierwszy który opanował krzyk Zmiany Formy.

Dusilthur
Dusilthur1
Data urodzenia Era Meteryczna
Data śmierci Nieznana
Cechy Inteligentny, szybki
Rasa Smok, Nord(przy przemianie)
Przynależność Samemu sobie

HistoriaEdytuj

PowstanieEdytuj

Dusilthur powstał podczas Ery Meterycznej razem z pozostałymi smokami stworzonymi przez Akatosha. Od początku istnienia fascynował się ludźmi i ich wygądem. Uważał, że jest możliwość przemiany w człowieka, jednak wymagało by to dużo czasu i pracy nad takowym krzykiem. Po wielu latach udało mu się stworzyć nowy krzyk, znany jako Zmiana Formy. Dzięki temu krzykowi przybierał formę norda. Raz, gdy postanowił ujawnić się publicznie jako człowiek, pewien smoczy kapłan, Quahnaar, zaczął zabijać ludzi do swoich eksperymentów. Dusilthur, wiedząc że bez pozwolenia smoków nie może on tego robić, zmierzył się z kapłanem. Udało mu się zabić, a ludzie w podzięce ustanowili go smoczym kapłanem nazywanym Konahrikiem. Jednak, gdy nadeszła wojna, musiał wspomóc swoich braci w walce przeciw norskim buntownikom. Podczas owej wojny został zabity a jego krzyk został pogrzebany razem z nim.

PowrótEdytuj

W 201 roku Czwartej Ery został przebudzony przez Alduina, który rozkazał mu dołączyć. Smok skłamał, mówiąc że mu pomoże, a tak naprawdę udał się na południe w góry, gdzie zamieszkał na Szczycie Złamanej Kości.

Używane KrzykiEdytuj

Ognisty Oddech - Jego główny sposób ataku.

Mroźny Oddech - Znał owy krzyk, jednak z niego nie korzystał.

Nieugięta Siła - rzadko z niego korzystał

Wezwanie Burzy - korzystał z niego podczas walki z dużą ilością wrogów.

Spowolnienie Czasu - korzystał z niego gdy chciał się wycofać.

Obniżenie Witalności - całkiem często z niego korzystał.

Rozerwanie Duszy - Najpotężniejszy krzyk z jakiego korzystał. Używał go przede wszystkim gdy wszystkie inne opcje zostały wyczerpane.

Przymus - używany tylko do uspokajania wrogów. Użył go, aby powstrzymać Smoczę Dziecię przed walczeniem z nim.

Zmiana Formy - Korzystał z niego za każdym razem, gdy spotykał Smoczę Dziecię. Po ujawnieniu swojej prawdziwej formy nauczył go tego krzyku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki